پکینگ برج خنک کننده چیست؟

سازنده پکینگ برج خنک کننده

پکینگ برج خنک کننده چیست؟

سازنده پکینگ برج خنک کننده

  • ۰
  • ۰

هزینه سیستم تصفیه آب برج خنک کن چقدر است؟

تصفیه آب برج خنک کن به درستی برای موفقیت و کارایی فرآیند شما ضروری است. رشد ارگانیک، رسوب گیری، پوسته پوسته شدن، خوردگی و کمبود آب همگی چالش هایی هستند که می توانند بهره وری کارخانه را کاهش دهند و نیاز به جایگزینی تجهیزات پر هزینه در جاده دارند، اما هزینه یک سیستم تصفیه آب برج خنک کن چقدر است؟

برای این که تولید خود را روان و ثابت با سیری سعودی نگه دارید و از آسیب های پر هزینه به تجهیزات برج خنک کن خود جلوگیری کنید، تصفیه مناسب آب برج خنک کن امری مهم و ضروری است. چرخه های غلظت درون برج خنک کن با رسوب گذاری و رسوب گیری اجزای آب تغذیه تعیین می شود. آلاینده‌ های معمولی که بر مقدار چرخه ‌های قابل اجرا تأثیر می ‌گذارند سختی، کل جامدات محلول (TDS)، آهن، کل جامدات معلق(TSS)  و سیلیس هستند.

سه قسمت اصلی فرآیند برج خنک کن که نیاز به تصفیه دارند عبارت است از: تغذیه آب به برج خنک کن، تصفیه آب در حال گردش در برج خنک کن و جریان برج خنک کن برای تخلیه.

در این مقاله، ما قصد داریم این موارد را تجزیه و تحلیل نماییم و راه حل های مختلف و هزینه ‌های مرتبط با این سیستم ‌ها را در نظر بگیریم، لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تصفیه آب تغذیه برج خنک کن

بسته به کیفیت آب تغذیه برج خنک کن، ممکن است در اینجا نیاز به درمان داشته باشید یا نداشته باشید. اگر در این قسمت از فرآیند آب برج خنک کن به یک سیستم تصفیه آب نیاز باشد، معمولاً این فناوری است که سختی و سیلیس را حذف می کند یا PH را تثبیت و تنظیم می کند.

در این مرحله از فرآیند، تصفیه مناسب چرخه ‌های تبخیر برج خنک کن را بهینه می ‌کند و سرعت تخلیه آب را به حداقل می ‌رساند تا فراتر از آن چه ممکن است تنها با مواد شیمیایی انجام شود.

تصفیه آب در حال گردش برج خنک کن

دومین ناحیه تصفیه فیزیکی که معمولاً یک برج خنک کن به آن نیاز دارد، گردش آب در داخل برج خنک کن می باشد.

به طور معمول نوعی فیلتراسیون جریان جانبی بهترین گزینه برای شما است. این امر کمک می کند تا آب برج خنک کن شما عاری از ذراتی باشد که می توانند برج خنک کن را رسوب کرده و کثیف کنند.

با عبور تقریباً 10 درصد از آب در حال گردش از طریق فیلتر جریان جانبی، حفظ تعادل سالم مواد جامد معلق که رسوب ذرات تجهیزات برج خنک کن شما را کاهش می دهد، آسان تر است.

علاوه بر فیلتراسیون جریان جانبی، برج های خنک کن به مواد افزودنی تصفیه شیمیایی برای حفظ سیستم گردش آب و مقیاس کنترل، خوردگی و رسوب بیولوژیکی نیاز دارند. هزینه تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز برای این بخش از فرآیند علاوه بر هزینه های مربوط به برج خنک کن باید به هزینه های دیگر هم توجه کرد، بنابراین هنگام محاسبه هزینه های پروژه حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

چندین راه حل برای این بخش از فرآیند وجود دارد، بنابراین برای این که بدانید بهترین راه حل برای آب در حال گردش در داخل برج خنک کن شما چیست، با ما تماس بگیرید و با یکی از مهندسان ما صحبت کنید.

راه های ممکن برای خرابی های برج خنک کن

بسته به این که برج خنک کن شما به چه مقدار آب برای گردش جهت ظرفیت خنک کننده مناسب نیاز دارد، کارخانه ها برای بازیافت و بازیابی آب از طریق نوعی تصفیه پس از تصفیه به شکل اسمز معکوس یا تبادل یونی، به ویژه در مکان هایی که ممکن است آب کمیاب باشد، انتخاب می کنند.

این امر اجازه می دهد تا زباله های مایع و جامد را متمرکز و حذف کنند در حالی که آب تصفیه شده را می توان به برج خنک کن باز گرداند و دوباره از آن استفاده کرد. این سیستم ها دارای عوامل متعددی هستند که به برآورد هزینه می پردازند و به محل کارخانه و عوامل محیطی خاص بستگی دارند.

فاکتورهای مهم دیگری که باید هنگام قیمت گذاری سیستم تصفیه آب برج خنک کن در نظر گرفت، عبارت است از:

  • آرایش و شیمی آب گردش برج خنک کن. آرایش و شیمی آب برج خنک کن شما یک محاسبه پیچیده است، اما این اطلاعات برای توسعه کارآمد ترین راه حل ممکن ضروری است. مجموعه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر سال ها تجربه در کمک به مشتریان خود در درک این شیمی پیچیده دارد. اگر در مورد این که چگونه آرایش خاص یک برج خنک کن ممکن است بر درمان مورد نیاز تأثیر بگذارد سؤالی دارید، با ما تماس بگیرید و با یکی از مهندسان ما در این خصوص صحبت نمایید.
  • برنامه ریزی. از پیش هزینه های مرتبط با توسعه بخش خصوصی خود، ​​طرح ها و الزامات نظارتی برای این نوع پروژه ها وجود دارد. به طور معمول، هزینه مهندسی برای پروژه ای مانند این حدود 10-15 درصد از کل هزینه پروژه خواهد بود. این هزینه معمولاً در طول پروژه کاهش می یابد.

نرخ نصب سیستم تصفیه آب برج خنک کن. نرخ نصب سیستم تصفیه آب برج خنک کن معمولاً 15 تا 25 درصد از پروژه را اجرا می کند و به طور کلی به کار های عمرانی زیادی نیاز ندارند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید نرخ نصب سیستم تصفیه آب برج خنک کن در منطقه شما است که ممکن است بر اساس مکان در نوسان باشد. از آن جایی که سیستم های تصفیه آب برج خنک کن معمولاً از پیش بسته بندی می شوند، معمولاً هزینه های کم تری دارند.

  • ارسال سیستم به کارخانه شما. هنگامی که جزئیات حمل و نقل سیستم خود را هماهنگ می کنید، معمولاً می خواهید حدود 5 تا 10 درصد هزینه تجهیزات حمل و نقل را در نظر بگیرید. این می تواند بسته به زمانی از سال که سیستم خود را خریداری می کنید و همچنین مکانی که کارخانه شما در رابطه با تاسیسات تولیدی در آن قرار دارد، بسیار متفاوت باشد.
  • هزینه های تخلیه سیستم. هر تخلیه ای که سیستم شما ایجاد می کند باید تمام الزامات نظارتی را برآورده کند. در مناطق خاصی که آب کمیاب است، ممکن است هزینه های زیادی برای اتصال فاضلاب وجود داشته باشد، و سیستم های املاح معدنی می توانند راه حلی مقرون به صرفه در اینجا باشند، زیرا می توانند به حداقل رساندن هزینه اتصال به خطوط آب و فاضلاب کمک کنند. همچنین، تخلیه تخلیه برج خنک کن شما باید با مقررات تخلیه شهری محلی مطابقت داشته باشد، اگر پساب شما به محیط زیست یا یک کار تصفیه عمومی بازگردانده شود.

به طور خلاصه، تصفیه آب برج خنک کن شما می تواند مجموعه ای پیچیده از راه حل ها باشد که بسته به نیاز های فردی کارخانه شما است.

مجموعه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در زمینه تولید انواع برج خنک کن به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع برج خنک کن و دیگر محصولات داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و نحوه تولید آن و همچنین اطلاع از قیمت برج خنک کن به وب سایت مهتاب گستر مراجعه نمایید.

برای ثبت سفارش برج خنک کن با ما در تماس باشید: 09127883721 66706377 66709528

سپاس از سایت یو آپلود

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • پکینگ برج خنک کننده مهتاب گستر

برج خنک کن

قیمت برج خنک کن

مهتاب گستر